sobota 22. júna 2013

Po dlhom čase - New in

Ahojte! 
Dnes mám pre vás už dlho sľúbené new in. Dnes až preto, lebo včera sme boli v KE a tam som si nakúpila veci, tak som preto radšej počkala. Posledné new in bolo niekedy po veľkej noci, čo je už dosť dávno. Dnes bude trochu toho viacej, lebo sa toho celkom dosť nazbieralo :-) Samozrejme by sa ešte našli veci, na ktoré som zabudla. Ale tak nevadí. :-)


Na začiatok začneme tým, čo som si kúpila včera v Kočiciach.
-Riflové kraťasy-
/som rada, že som si ich kúpila, lebo mám nejako málo kraťasov. A riflové sú také univerzálne, a dá sa k nim nosiť všetko - tým myslím, hocijaké farby :-) /


-Nohavice-
/týmto bodkovaným nohaviciam som proste neodolala. :D Viem, možno si poviete, na čo mi bude v takýchto horúčavách dlhé nohavice. No na čo? Takéto horúčavy nebudú trvať donekonečna a hlavne nie tu v Poprade :D Určite sa mi zídu. Som veľmi rada, že ich mám :-) /

                                        
-Pierkové náušnice-
/ milujem pierkové náušnice. Tieto ma úplne dostali svojou krásna žiarivou ružovou. Tak sa mi zapáčili a ja som neodolala. A som veľmi rada. Ale tak povedzme si úprimne odolali by ste kebyže by tam bola cena 2€ ? Všakže nie? :D ...No ánoboli tam zľavy :D /

-náhrdelník so srdiečkom a mašličkou-
/ Niečo podobné ako pri náušniciach. Stojíte pri stojane s nádhernými vecami a s bombovými zľavami. Oči nevedia kam sa skôr pozerať. Ako som si našla náušnice som sa začala rozhodovať, ktorý náhrdelník si zoberiem. Nakoniec som si zobrala tento. Veľmi sa mi páči. Je pekný, milý. Je čierny, čiže sa mi hodí skoro ku všetkému :-) Stál tiež 2€ no nekúp to! :D / 


To sa skončili veci, ktoré som si kúpila. 
---------------------------------------------------------------------------------------------
-pareo-
/ toto pareo som včera dostala od babky a dedka. Je to krásna krikľavo ružová farba. Úplne nádherná. Už sa neviem dočkať kedy si to dám na dovolenke :-) Ináč ako pozerám ladia mi k tomu i náušnice ;-)  / 


---------------------------------------------------------------------------------------------

- kvietkované kraťasy -
/ tieto kraťasy mi mamka nedávno kúpila. Veľmi sa mi páčia a sú veľmi pohodlné. Majú krásne letné žiarivé farby :-) /






















-tričká- 
/K tým kraťasom -pozri hore- mi mamka kúpila aj tieto dvoje tričká. Prvé  je krásne letné s nápisom a veľmi sa mi páči. Druhé je čisto ružové. / 

tieto veci mamka kupovala bezo mňa - ja som o tom nevedela :D
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ešte dávnejšie mi mamka kúpila tričko, dvoje legíny a šiltovku.


-tričko-
/Tričko je pásikavé so štyrmi obrázkami. Veľmi sa páči, má pestré obrázky a  je pohodlné/

- legíny-
/ Na ľavo sú čisto sivé a  na pravo sú s leopardím vzorom. Veľmi rada ich nosím, lebo sú pohodlné. Teraz ich samozrejme nenosím v týchto horúčavách, ale keď bolo chladnejšie (asi tak pred dvoma týždňami) tak som legíny večne nosila :-) / 

- šiltovka- 
/ šiltovka sa mi páči. Mamka mi šiltovku kúpila, lebo som jej vravela, že nejakú potrebujem, lebo nemám žiadnu poriadnu a keď idem niekde na výlet tak šiltovka je super, hlavne keď takto agresívne pečie slnko /

tieto veci mamka kupovala bezo mňa - ja som o tom nevedela :D 
PS: môžte vidieť, že už aj veci predtým mamka kupovala sama bezo mňa a ja som o tom ani nevedela. A predsa sa vždy trafí, do veľkosti aj do vkusu, ona vždy presne vie, čo sa mi bude páčiť :-) 
---------------------------------------------------------------------------------------------

-mikina-
/ Koncom mája som si kúpila túto mikinu. Stála sa mi zdá 9€ ale nie som si úplne istá. Som rada, že som si ju kúpila, lebo je pohodlná. A keď nedávno bolo chladno tak som ju dosť často nosila  / 

---------------------------------------------------------------------------------------------

-sukne-
/ Od tety som dostala v máji tieto dve mini sukne, ktoré sa nosia na legíny (ale dalo by sa aj bez) /

---------------------------------------------------------------------------------------------

-pasikavý svetrík-
/ tento svetrík som si už dávnejšie kúpila v sekáči. Je z HM a veľmi sa páči. Aj keď je už naňho teplo/

---------------------------------------------------------------------------------------------
-šaty- 
/ tieto šaty som si zamilovala. Ideálne na leto a na dovolenku ku moru. úplne dokonalé. Môj letný favorit :-) ...ináč majú aj ramienka, len ich tu nevidno. /
---------------------------------------------------------------------------------------------
- kožušinová vestička-
/už ju mám dlhšie. Už je na ňu bohužiaľ teplo, ale teším sa na zimu, kedy ju budem nosiť. Ale teším sa z nej, lebo vždy som po takejto túžila/ 

---------------------------------------------------------------------------------------------
- kabelka-
/ táto kabelka je presnejšie mamkina, ale sídli v mojej skrini.:D Presvedčila som ju, aby bola spoločná./ 

---------------------------------------------------------------------------------------------
-tenisky-
/Tenisku sú úplne super vec na chodenie vonku, do školy, proste všade. Je to pohodlná obuv. Kedysi som mala také isté, ale v krikľavo zelenej farbe, nosila som ich stále kým sa nerozpadli :D. Tento rok mi rodičia  ich kúpili v Kendele za nejakých 13€ / 

---------------------------------------------------------------------------------------------
 Teraz prejdeme ku kozmetike

-kúzelné vajíčko-
/ Kúzelné vajíčko od oriflame s karamelovou príchuťou. Takéto vajíčka máme už dve jedno čerešňové a druhé také obyčajné a toto karamelové je tretie. ...Aj keď to obyčajné vôbec nepoužívam, lebo mi smrdí :D / 
---------------------------------------------------------------------------------------------
- pilníky z oriflame -

                   ---------------------------------------------------------------------------------------------
- matný lesk na pery-
/tento lesk na pery s matným finishom som si kúpila z poslednej limitky essence, ktorý by mala byť ešte v dm-kách. Je ružovej farby, bol ešte na výber červený / 

- prášok na nechty -
/Prášok na nechty je tiež z poslednej limitky od essence - guerilla gardening. Malo by to vytvoriť efekt ako keby trávnika. Ešte som ho nepoužila, ale raz sa k nemu dostanem a potom sem pridám môj výtvor. Ak sa podarí :D. Na výber bol ešte aj zelený prášok /

                    ---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to je koniec. Dúfam, že ste sa až sem dočítali :D Nie je to určite úplne všetko, niečo som sem ani nedávala. Aj tak je toho dosť :D 

......

Majte sa pekne. ♥Baška♥ 

3 komentáre:

  1. Krásne veci, len mi možno chýba v článku cena a obchod kde si ich kúpila :) A nevieš odkiaľ je to tričko big paradise beach party? Je úplne úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne vecicky, hlavne saty a kabelka a kvietkovane kratasy...

    OdpovedaťOdstrániť